HtmlBox

Aktualności

Опубліковувач

NABÓR WNIOSKÓW O ZORGANIZOWANIE ZATRUDNIENIA DLA DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ LUB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH WSPARCIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ

NABÓR WNIOSKÓW O ZORGANIZOWANIE ZATRUDNIENIA W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ LUB JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ 

Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp. (PUP) ogłasza  nabór  ciągły wniosków o zorganizowanie zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach refundacji kosztów wynagrodzenia dla domów pomocy społecznej lub jednostek organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej dla  osób bezrobotnych lub poszukujących pracy , zarejestrowanych w PUP.

Refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia oraz składki na ubezpieczenia społeczne z tytułu zatrudnienia skierowanych osób bezrobotnych lub poszukujących pracy , zarejestrowanych w PUP jest dokonywana przez okres do 12 miesięcy na podstawie umowy zawartej z PUP i przysługuje:

1)   podmiotowi prowadzącemu dom pomocy społecznej (DPS), o którym mowa w art. 57  ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, lub                                                                     2)   jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej (WRiPZ), o której mowa w art. 2 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

PUP nie dokona ww. refundacji gdy DPS  lub jednostka organizacyjna WRiPZ:

1)  zalega z opłacaniem należnych składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Solidarnościowy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych albo wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji  OsóbNiepełnosprawnych oraz innych danin publicznych,                                                                    2)  wskazuje do zatrudnienia osobę bezrobotną lub poszukującą pracy, która w okresie ostatnich  6 miesięcy była zatrudniona w DPS    lub jednostce organizacyjnej WRiPZ,
3) zatrudni osobę bez skierowania do pracy wydanego przez PUP.

Refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia oraz składki na ubezpieczenia społeczne, dokonywana w ramach refundacji kosztów wynagrodzenia dla DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ w związku z zatrudnieniem skierowanego bezrobotnego lub poszukującego pracy stanowi pomoc de minimis, w przypadku gdy wnioskodawcą jest beneficjent pomocy publicznej .

Zasady naboru wniosków w 2025 :
Termin realizacji : styczeń– grudzień 2025r. ;
Okres realizacji (obowiązywania umowy z PUP) : 15 miesięcy;
-  Forma zatrudnienia  : umowa o pracę  w pełnym wymiarze czasu pracy;
-  Wysokość refundacji : ok. 3.800,00 zł miesięcznie, w tym część wynagrodzenia oraz naliczone składki na ubezpieczenia społeczne;                                                                                            -  Okres dokonywania refundacji : 12 miesięcy    

Zainteresowani wnioskodawcy mogą uzyskać dodatkowe informacje na temat ww. formy wsparcia  pod numerem telefonu 95 7360 657

Zainteresowane osoby bezrobotne lub poszukujące pracy zarejestrowane w PUP proszone są o kontakt (telefoniczny lub e- mail) ze swoim doradcą klienta.
 

Sposób składania wniosków:

Preferowaną formą składania wniosków jest forma elektroniczna, wypełnione wnioski wraz z załącznikami można także składać w wersji papierowej, wysyłając pocztą tradycyjną na adres urzędu lub składając osobiście w siedzibie urzędu.

 
Forma elektroniczna składania wniosków:
Wniosek o zorganizowanie zatrudnienia w ramach refundacji kosztów wynagrodzenia dla DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ, zgłoszenie krajowej oferty pracy, formularz informacji o pomocy de minimis ( w przypadku beneficjenta poimocy publicznej ) należy pobrać i zapisać na swoim komputerze, wypełnić komputerowo i ponownie zapisać.
Następnie wypełniony komputerowo wniosek wraz z załącznikami należy przesłać do urzędu przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego lub profilu zaufanego przez platformę praca.gov.pl lub epuap.gov.pl .
 
UWAGA!
Dokumenty przesyłane w wersji elektronicznej powinny być wysłane  w jednym przesyle tj. jedna wysyłka = wniosek wraz z  załącznikami.

Instrukcja  - Jak przesłać komplet dokumentów przez portal praca.gov.pl:
=> klikamy www.praca.gov.pl ==> wnioski o usługi i świadczenia z urzędu ==> pismo do urzędu ==> po wybraniu adresata wniosku – PUP Gorzów Wielkopolski ==> po wypełnieniu danych w punkcie nr 3 Dane Sprawy uzupełnia się tytuł, np. wniosek o zorganizowanie zatrudnienia w ramach refundacji kosztów wynagrodzenia dla DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ a także krótki opis sprawy ==> po przejściu dalej dodaje  się załączniki w postaci wypełnionego wniosku o zorganizowanie zatrudnienia w ramach refundacji kosztów wynagrodzenia dla DPS lub jednostki organizacyjnej WRiPZ, zgłoszenia krajowej oferty pracy, formularza informacji o pomocy de minimis ( w przypadku beneficjenta poimocy publicznej ) oraz innych załączników wymaganych we wniosku) ==> kolejny krok to podpisanie wniosku podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
 
Instrukcja - Jak założyć konto użytkownika w praca.gov.pl,
Instrukcja -  Jak założyć Profil Zaufany

Do pobrania formularz wniosku wraz z załącznikami:

Załączniki

Wniosek o refundację wynagrodzenia dla DPS lub WRiPZ - złożenie 2025 (1)
Wniosek o refundację wynagrodzenia dla DPS lub WRiPZ - złożenie 2025 (1).doc 125 KB
Zgloszenie krajowej oferty pracy - refundacja wynagrodzenia dla DPS lub WRiPZ 2025
Zgloszenie krajowej oferty pracy - refundacja wynagrodzenia dla DPS lub WRiPZ 2025.doc 82 KB
Formularz informacj o pomocy de minimis 2025
Formularz informacj o pomocy de minimis 2025.xls 127 KB

Menu Display

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów