Zasady obsługi klientów w budynku urzędu od 16 maja 2022 r.
Szanowni Państwo,
W związku z obowiązującym na terenie kraju stanem zagrożenia epidemią związanym z koronawirusem covid-19, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, kierując się dobrem klientów jak i pracowników urzędu, informujemy, że nadal podejmujemy działania zmierzające do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.
Prosimy o załatwianie spraw, które nie wymagają bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem poprzez portal praca.gov.pl lub EPUAP, lub telefonicznie lub poprzez email: zigo@praca.gov.pl lub listownie, korespondencję do urzędu można pozostawić w skrzynce podawczej przed wejściem do budynku, w godzinach urzędowania.
Prosimy o uzgodnienie terminu wizyty w urzędzie telefonicznie lub emailem.
Telefony do pracowników PUP:
Zgłoszenie oferty pracy, obsługa pracodawców | Tel. 95 7360 664 |
Zatrudnianie cudzoziemców | Tel. 95 7360 665 Tel. 95 7360 675 |
Prace interwencyjne | Tel. 95 7360 653 |
Staże, Roboty publiczne, Bony na zasiedlenie, PSU, CIS | Tel. 95 7360 658 |
Refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy | Tel. 95 7360 652 |
Środki na podjęcie działalności gospodarczej, PFRON | Tel. 95 7360 655 |
Refundacje kosztów wynagrodzeń DPS / WRiSPZ | Tel. 95 7360 657 |
Oferty pracy, skierowanie na staż | Tel. 95 7360 604 lub 660 |
KFS / SZKOLENIA Opłaty: nostryfikacyja dyplomu / ukończenia studiów | Tel. 95 7360 663 |
Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy | Tel. 95 7360 601 Tel. 95 7360 602 Tel. 95 7360 603 Tel. 95 7360 606 Tel. 95 7360 612 |
Informacja / Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy / Oferty pracy - w języku ukraińskim | Tel. 95 7360 613 |
Wydawanie zaświadczeń | Tel. 95 7360 693 |
Dodatki aktywizacyjne, Opieka nad dzieckiem / Osobą zależną, Zwrot kosztów dojazdu | Tel. 95 7360 689 |
Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne | Tel. 95 7360 688 |
Filia w Kostrzynie n/Odrą | Tel. 95 7522 188 email: zigoko@praca.gov.pl |
Filia w Witnicy | Tel. 95 7515 032 email: zigowi@praca.gov.pl |
INFORMACJA URZĘDU | Tel. 95 7360 640 |
SEKRETARIAT (PUP Gorzów Wlkp.) | Tel. 95 7360 643 email: zigo@praca.gov.pl |
Instrukcja - Jak założyć konto użytkownika w praca.gov.pl,
Instrukcja - Jak założyć Profil Zaufany. Profil można założyć również poprzez platformę Envelo (Poczta Polska),
Instrukcja - Elektroniczna rejestracja przez internet.
Aktualne oferty pracy, staże, praktyki zawodowe są publikowane w Centralnej Bazie Ofert Pracy.
Współpraca z pracodawcami: wszystkie wnioski wraz z załącznikami związane z ubieganiem się o organizację staży, refundację kosztów zatrudnienia, prac interwencyjnych, zatrudnianiem cudzoziemców, zgłoszenie oferty pracy, itp., prosimy kierować do urzędu za pośrednictwem usług elektronicznych lub drogą pocztową lub pozostawić w skrzynce podawczej urzędu, znajdującej się przed budynkiem (Gorzów Wlkp., ul. Walczaka 110), w godzinach urzędowania.
W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Urzędu przyjmuje interesantów w każdy czwartek - telefonicznie 95 7360 643 w godzina 14:30 – 15:30.
_______________________________________________________________________________

Link do zadań relizowanych w ramach Tarczy Antykryzysowej przez ZUS.
Instrukcja - Elektroniczna rejestracja przez internet.
Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy w urzędzie pracy odbywa się się z wykorzystaniem poniższych rozwiązań:
- prerejestracja, która polega na złożeniu do Urzędu wniosku w postaci elektronicznej
za pośrednictwem portalu https://www.praca.gov.pl. Osoba ma możliwość umówienia się do Urzędu w dogodnym terminie w celu potwierdzenia poprawności przekazanych danych i dostarczenia załączników – pracownik Urzędu Pracy telefonicznie skontaktuje się z osobą w celu uzgodnienia szczegółów; - pełna rejestracja elektroniczna, która polega na wniesieniu do Urzędu wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym https://www.praca.gov.pl (Instrukcja - Elektroniczna rejestracja przez internet). W tej sytuacji nie jest wymagana wizyta w Urzędzie.
- złożenie kompletu dokumentów wraz z wymaganymi załącznikami do skrzynek podawczych – dotyczy osób niemających możliwości dokonania rejestracji za pośrednictwem portalu praca.gov.pl – nieposiadających dostępu do internetu, mogą pobrać wniosek o rejestrację ze skrzynki umieszczonej przed wejściem do urzędu (wzór wniosku). Po poprawnym wypełnieniu wniosku wraz z kompletem dokumentów i załącznikami, można przesłać dokumenty pocztą tradycyjną lub złożyć w skrzynce podawczej urzędu (rejestracji dokonuje się z datą wpływu poprawnie złożonych dokumentów, a nie z datą ich wysłania).
W obecnej sytuacji prosimy o korzystanie z pełnej rejestracji elektronicznej oraz prerejestracji. Informujemy, że osoby które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym. Szczegółowe informacje w tym zakresie na stronie https://pz.gov.pl. Profil zaufany można założyć również poprzez platformę Envelo (Poczta Polska).
Aktualne oferty pracy, staże, praktyki zawodowe są publikowane w Centralnej Bazie Ofert Pracy.
Współpraca z pracodawcami: wszystkie wnioski wraz z załącznikami związane z ubieganiem się o organizację staży, refundację kosztów zatrudnienia, prac interwencyjnych, zatrudnianiem cudzoziemców, zgłoszenie oferty pracy, itp., prosimy kierować do urzędu za pośrednictwem usług elektronicznych lub drogą pocztową lub pozostawić w skrzynce podawczej urzędu, znajdującej się przed budynkiem (Gorzów Wlkp., ul. Walczaka 110), w godzinach urzędowania.
W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Urzędu przyjmuje interesantów w każdy czwartek - telefonicznie 95 7360 643 w godzina 14:30 – 15:30.
_______________________________________________________________________________

Link do Tarczy Antykryzysowej,
Link do zadań w ramach Tarczy Antykryzyzowej relizowanych przez WUP i PUP,Link do zadań relizowanych w ramach Tarczy Antykryzysowej przez ZUS.